2011

publicerat i Allmänt;


"Som en raket"

Heder åt alla Maxi stormarknader som inte säljer raketer! För våra fyrbenta vänners skull och för att de inte vill bidra till att ungdomar skadar sig och för att undvika nedskräpning i naturen!!!♥♥♥

Tack till alla er underbara läsare som loggar in och läser min blogg!!! Jag har snart bloggat i ett år nu och jag tänker fortsätta. Det är så kul! Tack också för alla trevliga kommentarer, här på bloggen och på facebook!♥♥♥

Om jag skulle summera detta år på det personliga planet, vill jag plocka fram en viktig positiv bit: Jag har fått nya vänner och fördjupat vänskapen med några "gamla". Jag vill också minnas resorna till Gotland, Öland och Visingsö. (♥ öar!) Plus alla "upptäckarpromenader" i min egen stad♥. Att hösten var så solig och varm är också något trevligt att minnas från 2011.

Ett nytt år = Nya Möjligheter!

Önskar er alla en härlig
Nyårshelg!
♥♥♥


Gotland 29 december 2002

 







 











Kommentera inlägget här :