Vad har jag gett mig in på?

publicerat i Allmänt;
Att ha en egen blogg är något jag funderat på länge. Frågade sonen igår om han kunde hjälpa mig. I kväll satte vi igång... Trots en massa datastrul sitter jag nu här och försöker formulera mig. Jag har lite tankar om vad jag vill med denna blogg. Den ska fungera som lite positiv peppning i tillvaron för mig och mina vänner. Jag vill komma med goda nyheter som alternativ till alla negativa nyheter som vi ständigt översköljs med. Det blir inte så mycket om mig och mitt liv utan mer mina och andras positiva tankar och förhoppningsvis lite humor.Livsfilosofi men inga hurtfriska råd.

Negativa nyheter, ord och tankar sprider sig lätt men nu ska vi sprida trygga,förhoppningsfulla och roliga nyheter kring oss! SOM RINGAR PÅ VATTNET...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elisabeth:

Kul att du börjar blogga. Låter bra med positiv läsning, det behöver vi mer av. :-)

Lycka till!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Härlig Ide, jag skall följa dig. kram

Kommentera inlägget här :