TILL GLÄDJE OCH NYTTA

publicerat i

En bra dag. En glad dag. För mig. Idag har jag gjort något som jag skulle gjort för längesedan men inte orkat tidigare. Det känns bra :). Bättre sent än aldrig...

Idag orkade jag dessutom trava iväg till arbetslokalen. Där möttes jag av en jätteglad hund! Vi hade inte setts på länge och att mötas av en sån glädje är minst sagt välkomnande. Man blir alldeles varm när man ser den glädjen. Glädjeskutt och glädjeskall :) Och en blöt glädjepuss! Underbart!
Jag tror att hundens matte också blev glad även om hon inte fick samma glädjefnatt. ;)

Idag har jag också förstått att min blogg kan vara till "nytta". Fick ett sådant rart tack idag från en läsare och kär vän. Mina ord om stress och om min egen utbrändhet har betytt något extra för henne.
Så glad att kunnat vara till nytta och hjälp.

Jag hoppas att Din dag också varit en bra dag!

"Blotta känslan
att leva
är glädje nog."
-Emily Dickinson

Så känner jag nu och den känslan vill jag dela med mig av till dig!

Kommentera inlägget här :