Se upp för flygande hund!

publicerat i

Tjohej vad det blåser idag!!! Håll i hatten! Jag är glad att jag har mina kilon annars hade jag väl lättat från marken! Det gjorde hunden. En kastvind tog tag i honom så att han flög en bra bit i sidled!!! Och han är ingen liten lätt hund...Det såg helt galet ut ;)

Tidigare idag regnade det. Det skyndade på snösmältningen lite så man får väl se det positiva i det hela. Sen kom solen och blåsten och det är faktiskt ganska varmt. :) Det går vågor på vattnet, t o m på vattenpussarna :)

Se upp för flygande hundar bara! ;)

Hade tänkt rensa en massa papper idag. Det blev inte så mycket som jag hade tänkt. Jag satte på en cd, Miss Li, sen gick det ju inte att sitta still. Hennes härliga, glada musik är ju underbar att dansa till! Tjoho!!!
Sen mådde jag bra i både kropp och själ. :)

Jag har skrivit det förr men jag gör det igen:
Kom ihåg att dansa i ditt eget hjärtas takt! :)

Igår ringde en vän. Bara för att höra hur jag mådde. Det var inte så "bara"...det kändes så gött i hjärtat <3 Tack min vän!

Kommentera inlägget här :