Vår egen Vattenfestival!!!

publicerat i Allmänt;

Vi har rena rama Vattenfestivalen här i Torpet i dag! Dels för att det regnar, små skurar varvat med stora skurar varvat med lite sol. Dels för att rörmokaren varit här och fixat. Ny pump och ny bottenventil och Rinnande Vatten. Jippiii!!! ;)🎈🎉
Nu slår vi klackarna i taket och ropar Hurra!!!
Som bonus har vi nu också en kran på utsidan av huset så att vi slipper dra slangen genom fönster t ex.

Lycka just nu är: Vatten!!!
"Vatten, vatten, bara vanligt vatten" :))

Den nya pumpen har dessutom ett dovare och mjukare ljud. :)

Nu tänker jag sluta dansa regndans för nu är det blött så det räcker, tycker jag. Det har utlovats sol och värme! Må det stämma ;)

Det är ju Pridefestival nu och jag bara måste citera Mark Levengood:
"Det finns plats för oss allihopa på jorden, ju mer olika vi är, desto roligare blir det. Låt dig vara den du är, låt mig vara den jag är."
<3

Snart är våra söner här. Då ska de få visa mig Instagrams alla finesser. Bäst att fråga äldste sonen, den yngste tycker inte att Instagram är något för folk i min ålder ;) Kanske har han rätt för jag förstår mycket lite av det tekniska...;)

Men en bild på Stockrosen har jag lyckats få till. Ganska nöjd, faktiskt. För en kvinna i min ålder så...;)


https://cdn1.cdnme.se/2449527/7-3/pic_51fa6587ddf2b36befd96033.jpg">https://cdn3.cdnme.se/2449527/7-3/pic_51fa6587ddf2b36befd96033.jpg" class="image">

Kommentera inlägget här :