Mitt år

publicerat i Allmänt;
Förmiddag årets sista dag. Ännu har inte det stora bombardemanget satt igång. Ännu kan man ta en promenad med hunden. Men sen flyr vi stan. Ut på landet, ut i skogen. Vi är ju hundägare nu.
Jag summerar snabbt detta år i mina tankar. Det blir några ord som sticker ut:
Hund, båt, återförening, stora steg på Bättringsvägen, barnbarn, konserter, änglar....:-))
Summan av kardemumman blir att 2013 var för mig ett mycket bra år!:-) Det är nästan så att jag inte vill att det ska ta slut ;-)


Såg på Årskrönikan på TV igår. Och slogs av det faktum att det var så mycket jag glömt. Oj, var det i år det, tänkte jag flera gånger. Syrien och Filippinerna är ju fortfarande aktuella katastrofer men det var så mycket annat...Det är väl så det är, den ena katastrofen avlöses av den andra och sen en ny igen och hjärnan hänger inte längre med, kan inte ta in all info.
I alla fall inte min hjärna...
I Sverige hände det också en hel del både otäckt och en del positivt. Programmet upprepade fler gånger den "stora nyheten" att Anders Borg klippt av sig "tofsen"....;-)) 

Nu måste jag packa för livet i skogen. Solen letar sig in genom fönstren. Snön lyser med sin frånvaro. Det blir ett grönt nyår.

TACK alla ni som läser min blogg! Tack för att ni finns! Tack för detta år! Hoppas att ni följer med mig under 2014! Ni är så varmt Välkomna!!!!❤️

Nu önskar jag er alla ett gott slut och ett Gott Nytt År!
Skål för hälsa, kraft och mod! 


Kommentera inlägget här :