En ängel flög förbi

publicerat i Allmänt;
En vårdag som kännetecknats av gråväder. Dock flera nyanser av grått ;-) 
Regnar gör det också. Jag försöker tänka lite positivt. Många allergiker mår lite bättre när det regnar.

Jag har jobbat idag. Och det vet ni som följer mig att de dagar jag orkar jobba är jag extra glad och tacksam. Och det känns alltid som stora kliv framåt på Bättringsvägen. :-)

Hunden tycker om måndagar. "Äntligen får man sova!" ;-)

Med tanke på den grå himlen vill jag visa dessa bilder som togs för några dagar sedan:


Tidigare har jag citerat detta ur boken "Änglar, änglar, änglar". Jag gör det igen ;-)
"En man på gatan pekade upp mot himlen och ropade: Se, en ängel! De förbipasserande skrattade åt honom och sa: Det är bara moln, din idiot.
Tänk så underbart det vore att se änglar där andra bara ser moln, och så sorgligt att bara se moln där änglar finns."

Jag är kanske lite av en "idiot" men jag ser inte bara moln ;-)

Glöm inte: "Efter regn kommer solsken" :-)

Ljus och hopp till er!
❤️

Kommentera inlägget här :