Bilder, bilder, bilder...

publicerat i Allmänt;
Välkommen augusti!
Du börjar skönt med ljumma vindar och lite, lite svalare ;-)
Och inte en droppe regn. Vår gräsmatta är fortfarande grön på framsidan men brunbränd på baksidan av huset. Det är nog Björkarna som suger åt sig allt vattnet där. Marken, jorden törstar....

Nu har vi äntligen fått tag på Radar att spruta på jordgetingarna som byggt bo under golvet i paviljongen...inte roligt att "utrota" djur, men vad gör man?

Har satt ihop en liten "fotosamling". Först ut är: "Skogspromenaden"




Och nu; "Näckrosen"


Och så sist men inte minst:
"Mina hjärtestenar"

Jag har hittat fler "hjärtestenar" men visar mina "favoriter". :-)

Nu är det kväll. Båda mina söner är här och mitt barnbarn. Jippi!

Ha det gott!
❤️

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria Aveskogh:

Underbar text och fantastiska bilder! Skriv en bok!!!!'

Svar: Tack fina Maria! Jag har funderingar på en bok...:-)
Lavendelmamma

Kommentera inlägget här :