En bra dag

publicerat i Allmänt;
Jag tillhör inte dem som aldrig vinner något men jag tillhör dem som sällan vinner något ;-) Desto gladare blev jag när jag hörde min make ropa att jag vunnit i en tävling i samband med min frissas 5-årsjubileum. :-) En av de fem vinnarna. Jippi!!! Ett hårvårdspaket väntar på mig :-) 

1 december
Lucka 1

Bakom lucka ett
Något som är lätt
Men hänger lite snett
I dessa dagar rätt
Min stora stjärna det är
Som fönstret vackert klär 
Och ljuset inom sig bär

Har ni börjat skriva önskelistor? Det har jag. Skickar inte till tomten men väl till sönerna som efterfrågat dem. Först tänker jag att jag inte önskar mig någonting. Men så dyker det upp några saker som vore kul eller nödvändigt att ha. Så fungerar det varje år ;-)
Jag är ju tacksam på det sättet att jag är så gammaldags så att jag fortfarande läser böcker, lyssnar på CD-skivor och ser film på DVD ;-)

Idag var en bra dag. Jag vann en fin vinst och yngste sonen tog körkortet på första försöket!! Hurraaaa!!!

Allt gott, glädje och harmoni, önskar jag Dig ❤️

Kommentera inlägget här :