Ett nytt år

publicerat i Allmänt;
Ett gammalt år
Lämnar spår
Tag med det som var bra
Det som du vill ha
Det som är lätt att bära
Nu ska du nytt lära
<3

Årets sista dag sover jag länge och valsar omkring i morgonrocken långt in på förmiddagen. Solen lyser in och hela vardagsrummet badar i sol. 

Jag känner mig plötsligt så lycklig och tacksam över att bo där jag bor, över min familj, släkt och vänner! Under 2015 hoppas jag kunna lära mig att bli lycklig och tacksam över att jag är Jag...


Inför 2015 önskar jag oss alla;
Att vi hittar vår väg, vår sanning
Att vi alla finner sinnesro och drabbas av den stora glädjen, var och en på sitt sätt.
Jag önskar oss fredliga lösningar och omtänksamma beslut
Massor med härliga insikter, förståelse, medmänsklighet och sympati
Styrka och mod att stå upp för alla människors lika värde
<3
Tillsammans skapar vi Fredens År!
<3
Må Kärleken omsluta Dig
Och må Ljuset lysa upp Din livsväg
<3

Och till slut har jag en önskan om att du vill följa mig även under nästa år...:-)

Gott slut
och
Gott nytt År
❤️
<3









Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anneli:

Vad du skriver fint och tänkvärt Gunilla orden går rakt in i hjärtat kram

Svar: Tack fina Anneli! Dina ord värmer. Kram
Lavendelmamma

Kommentera inlägget här :