Fridfull Jul

publicerat i Allmänt;
24 december
Lucka 24
Fridfull och Fröjdefull Jul
önskar jag Dig.
Alla firar vi på vårt sätt. 
Jag hoppas att Du firar
på det sätt som känns
rätt och bra för dig.
Utan krav.
<3

Min julafton har börjat
med en sol och -7 grader.
Vitt, vitt, vitt
Vackert
Jag lyckades fånga en
snökristall mot fönstret.
Inte världens bästa foto
men ändå...:-)
Min "minikrubba" från Mexico 

Glöm inte mystiken i julen...
Änglars glädjebudskap.

"I denna natt blir världen ny
det händer i en avstängd by
och åter ser vi mörkret fly
när himlen öppnar sig"
(E Hillestad)

I natt tänker jag och många med mig skåda upp mot himlen och tänka på varandra. Förhoppningsvis är det stjärnklart.
<3

Kanske raskar räven över isen och kanske smyger en tomte runt hörnet...
Allt gott
i signad juletid!
❤️
<3

Kommentera inlägget här :