Föraning

publicerat i Allmänt;
17 februari:
Solen har lyst upp tillvaron idag! Fågelsång och vattenpussar.
Varmt på solsidan och ganska varmt i skuggan.
Det spred sig en föraning, en känsla av Vår :-)
Kan man vara annat än tacksam? ;-) 


17 februari:
Har varit en jobbardag. Jag är så glad och tacksam varje dag jag orkar jobba. Det är så kul. Och att prata med min tvåbenta och fyrbenta vän i lokalen bredvid känns också kul. :-)

17 februari:
Fick lov att försvara mina åsikter angående Petter Northug som jag tog upp i gårdagens inlägg. Förtydligande: Jag gillar Norge, norrmän och norska skidlandslaget! Jag tycker att det är synd att de inte är i form för att fajtas om medaljer. Ännu. Jag har alltid tyckt att det är kul med "smågnabbet" mellan Norge och Sverige. Det har gjorts med värme och humor...Nu har det kommit in hån och respektlöshet. Tyvärr. 
"Det man ger ut får man tillbaka"
Visa respekt och du får respekt.
Ödmjukhet föder ödmjukhet.
I alla fall i min värld....:-)

17 februari
Nu är jag åter i torpet. Skönt. Behöver lugn och ro. Himlen var så vacker på vägen ut. 


17 februari
Önskar alla en riktigt god natt med härliga drömmar :-)
❤️
Och du, det blir ljusare och ljusare och....:-)

Kommentera inlägget här :