Heja Sverige

publicerat i Allmänt;
Rapport från min hostande vrå här i världen. ;-)
Jag försöker hålla mig uppe och igång. Men också vila. Det gäller att hitta en balans där. 
Är för tillfället inte alls så positiv som jag vill att min blogg ska vara. 
Försöker peppa mig själv med positiva ord. Några vill jag dela med mig av:

"Om du vill känna dig rik, räkna alla de saker du har som inte kan köpas för pengar."

"Ibland tror vi att det vi gör bara är en droppe i havet. Men havet skulle vara mindre utan den droppen."
- Moder Teresa

"Lev inte varje dag som om den vore din sista. Lev som om den vore din första."
- Paulo  Coelho

Min himmel i morse

OS närmar sig sitt slut. Jag som från början var ovanligt omotiverad att titta tackar nu för all spänning, glädje och underhållning. Är stolt över de svenska framgångarna! 
I morgon spelar Tre Kronor final mot Kanada. Med kanadensiska domare...hur tänkte man där? Har Sverige någon sportslig chans? Jag tror att det måste till ett mirakel för en seger.
Mirakel kan ju ske....;-)
Heja Sverige!!!

Att OS är över gör inte mig så mycket. Sport är ju inte allt här i livet, brukar jag ju påstå. Hinner knappt tänka tanken förrän sonen påminner mig om att nästa vecka börjar Brynäs spela igen.....;-)

Födelsedagstulpaner :-)

Från min hostande vrå:
Ha det gott!
❤️

Kommentera inlägget här :