Läget?

publicerat i Allmänt;
Igår: illamående och huvudvärk = avbokat besök hos tandläkaren 
Idag: Feber och ont i halsen = avbokat meditationskusen i kväll
Undrar hur morgondagen ser ut?....

Nej, usch vad jag låter cynisk. Det gör inte situationen bättre. Besöket hos tandläkaren är framflyttad och förhoppningsvis kan jag vara med på kursen nästa gång.
Tur har jag också att jag kan jobba lite på "distans". Dvs hemifrån.

Nu ligger jag nerbäddad och tycker bara lite synd om mig själv ;-)
Det gäller att bli frisk till på fredag! Dags för Göteborgsresa igen.

Hunden ligger avslappnad på golvet och sover. Men är väldigt lättväckt. Man behöver bara gå ut i köket och öppna ett skåp eller låda så vips är han där....förväntansfull...alltid förväntansfull...;-)

Maken jobbar hemifrån idag. Har väldigt mycket att göra. Är väldigt stressad. Och inte blir han mindre stressad av att inte hinna med att kolla snöläget i torpet... Kanske i morgon... Hoppas på det!

I morgon är det Tulpanens dag. Då ska jag ha "fotoutställning" här på bloggen. Ni är alla inbjudna :-) Välkomna!

Till dess: Var rädda om er! Ni är dyrbara❤️




Kommentera inlägget här :