Tappa inte sugen

publicerat i Allmänt;
"Man får inte tappa sugen,
världen är full av tappade sugar"
- Hasse Alfredsson -

Jag vet...ändå känner jag att det är precis vad jag gjort, tappat sugen...
Men ingen kan ju vara på topp, jämnt ;-)
Resonerar jag och tröstar mig med att det vänder. Det gör det alltid. 
Rätt som det är har man hittat sugen igen :-) Men det är väl knappast någon idé att leta? För vart ska man leta...? Vart tappade man den? 
Men kanske ändå...
Om man lyssnar på musik man gillar, eller ser en kul film, eller läser en intressant bok...

Trots tappad sug har jag idag jobbat, varit till frissan, samt anmält mig till yogakurs :-) Riktigt belåten med mig själv. För det måste man väl få vara ibland?

Det bästa med denna tisdag var annars att SOLEN sken! Såå välkommen kära sol! Med ditt ljus, din värme, din livgivande energi! 

Kanske hittar jag nu den tappade sugen? :-)

"Trötter" säger nu god natt
❤️
I morgon är en annan dag...



Kommentera inlägget här :