Mina krumelurer

publicerat i Allmänt;
Du vet väl att det inte är inne med selfies längre? Det är sååå 2013! I år är wefie som gäller! Ta kort på dig själv tillsammans med dina vänner! För 2014 är det vänskap, gemenskap och solidaritet som gäller! Okey? ;-))
Låter ju som ett steg i rätt riktning ;-)

Mörkret faller nu långsamt över mig, stuga och hund efter ännu en sån där fantastisk vårdag. + 14 grader i skuggan och en härlig, strålande sol. Jo, man tackar och tar emot med öppna armar! :-)


Maken är på hemväg från Sundsvall. Igår var han i Norrköping. Förrförra veckan var han i Malmö och Luleå! Ett fasligt flängande på honom ;-)

I morgon är det dags för, förhoppningsvis, sista tandläkarbesöket under denna behandlingsperiod, för min del. :-) Och slutsumman blir...nej, det vill ni inte veta :-(

Så nu är det slut på min "retreat" här för denna gång. Lite energi har jag allt samlat på mig. Skogspromenader med hund är lite av "gående meditation". Eller kanske mer "gående filosoferande";-)


Såg något bra på Fb nyss:
"Pengar kan köpa en fin hund,
men bara vänskap kan få den att vifta på svansen."
(Att överlista Jante)

Tack för att du ville läsa mina krumelurer!
Allt gott till Dig
❤️



Kommentera inlägget här :