Beslutsångest?

publicerat i Allmänt;
"Det är en bra idé att alltid göra något avkopplande innan du fattar ett viktigt beslut."
- Paulo Coelho -

Så gjorde jag idag och så tog jag beslutet och sen kändes det så bra. Som det alltid gör när man väl beslutat sig...
När man beslutat sig så kan man släppa alla "om och men". Nu "får det bära eller brista". :-) Hej och hå!!
Beslutsångest? Jag? Nja, det händer väl ibland. :-))

Det har verkligen varit kallt några dagar nu. Och växlande väder. Regn, snö, sol, hagel, mulet...."Aprilvädret" kom lagom till Maj...;-)

Maken fixar med alla nersågade träd. Ett stort och tungt jobb. 
Tallens årsringar vittnar om både goda och svåra år.

"Vad saven är för trädet är livslusten för människan"
- Okänd -

Tallens vackra bark


Hackspetten har bestämt sig för att äta slut på talgbollen...

Jag har använt denna dag till att fixa inomhus. Här på torpet finns alltid 1000 saker att göra ;-) Jag försöker städa ut och bort vintern men när det är så här kallt kommer jag av mig lite. 
Sonen stog ute grillade till middagen idag. Gott! Och nu eldar vi i öppna spisen. Skönt.

Och nu regnar det lite igen...

Idag blir mitt barnbarn 7 månader. Tiden går så fort...

Ha det nu riktigt bra! 
Kom ihåg att änglarna alltid är med er
❤️




 

Kommentera inlägget här :