Igår, idag, i morgon

publicerat i Allmänt;
Nu kan jag slappna av. Nu vet jag att make och yngste sonen är framme i Knivsta. Sonen har övningskört hela vägen från Gävle....Och det gick ju bra! Tack och lov. 

Jag skrev i senaste inlägget att jag tände ljus för dem jag mist i cancer och för dem som överlevt. Sen insåg jag att jag glömt att skriva att jag naturligtvis också tänder ljus för dem som just nu kämpar med sin cancer.

Såg senare delen av Cancergalan. Så mycket svårt, smärtsamt och sorgligt men också så mycket hopp och kämpaglöd :-)
Vi pratar ofta om att vi måste lösa cancers gåta. Jag tror att det inte bara är en gåta, jag tror att det är många olika gåtor...eftersom man löser en bit i taget och man hittar hela tiden nya eventuella orsaker...det "spretar" lite...och verkar vara lite personligt..drabba så olika...
Det var bara mina amatörmässiga tankar. Jag hoppas dock på en underbar, fantastisk lösning! Snarast!!!

Måste skriva om vädret ;-) Igår slogs ju mycket gamla värmerekord för oktober. Här blåste det en mycket kraftig, ljum vind och det var + 17 i skuggan!!! Overkligt, men ljuvligt. :-)
Solen i morse...

"Ett äpple om dagen - håller doktorn borta från magen" ;-) Sa man förr...Jag gillar detta vackra, röda äpple <3

Och i morgon går solen upp för Dig igen!
❤️
Sov gott
❤️






Kommentera inlägget här :