Balkong del 2

publicerat i Allmänt;
Ooops! Där gick inlägget till publicering utan att vara färdigskrivet... Någon ropade "mat!" och jag klickade fel...;-))

Nåväl. Vad pratade jag och min vän om. Jo, om hur svårt det är att få människor att förstå att ibland orkar man, ibland inte. Det syns ju inte utanpå... Sen avhandlade vi politik och feminism. Det gör vi alltid. Man kan väl säga att vi står kvar och trampar på samma frustrerande fläck hela tiden...men det beror ju på att samtiden inte är i takt med oss...eller är det tvärtom? Hi hi ;-)

Där man tror att inget kan växa...;-)

I morgon ska vi fira min äldste sons 30-årsdag! 30 år!!! Oj, oj, oj!!! Nej, jag undrar inte vart tiden tog vägen eller att det känns som igår, utan det är mer att 30 låter så väldigt "vuxet" ;-)
När jag hade min syster med bebis på besök och vi började prata förlossningar så kom minnen tillbaka..vilket fantastiskt ögonblick det är när man efter lång kamp får möta sitt lilla barn! Lycka!!! <3 Och lika lycklig är jag över mina fina söner idag!

Nu sitter vi på balkongen igen. Från hårdrocksfestivalen hörs både dunk och skrål. ;-) Svartklädda människor har vandrat ut hit hela dagen. De har verkligen tur med vädret! :-)

Trevlig helg!
❤️



Kommentera inlägget här :