Jag brer ut mig ;-)

publicerat i Allmänt;

Ännu ett härligt sensommar-ljus
Tacksam för varje dag. Bara hunden som tycker att det är lite för varmt. 

Förbereder för stadsliv ett par dagar. Märker att även jag börjat breda ut mig i stugan. Låter grejer ligga framme som jag annars brukar städa undan. Usch, då vilken lättja ;-) Det blir väl så när vi bara är två i huset. Förlåt, tre är vi ju med den fyrbente. Annat var det när ungarna var små och ibland även hade kompisar här. Det är ju en liten, begränsad yta här, "compact living", vilket kräver ordning och reda. "Var sak på sin plats" osv...Jag var expert på det där, att hitta praktiska lösningar. Det var ju helt nödvändigt.
Men nu som sagt har jag börjat breda ut mig. Det kanske rentav är sunt? ;-)

Något annat som är sunt är att skratta. Bjuder på några Gunilla Dahlgren från 80-talet:






Allt gott önskar jag dig 
❤️

Kommentera inlägget här :