2

publicerat i Allmänt;
2 december 
I lucka nr 2 finns, inte helt oväntat, Izabelle med igen. ;-) Denna gång tillsammans med farmorsmor. Eller som Izabelle säger: "Mannis mamma". 
Nu är vi på hemväg från Morkarla, där min syster bor. Efter ett fint möte mellan generationerna. <3 <3 <3

Igår kunde jag inte låta bli att kika lite på årets julkalender. Efter alla klagomål blev jag nyfiken. Och? Jag vet inte vad ni tycker men min känsla efteråt var: "tråkigt"!! ;-) Inte temat,historia är alltid intressant, men skådespeleriet var så stelt. Nåja, jag behöver ju inte titta! Den kanske rentav blir en succé!! ;-)

Vi har väl alla våra favoriter. Från min egen barndom är det självklart "Teskedsgumman" ;-) Från sönernas barndom har jag flera stycken. "Mysteriet på Greveholm" bl a. "Sunes jul", "Fem myror är fler än fyra elefanter", "Pelle Svanslös", "Klasses julkalender"...listan kan göras lång. Vilken är din favorit?


Kommentera inlägget här :