Trappsteg

publicerat i Allmänt;
Mitt varmaste
TACK
föt all den kärlek, uppmuntran, omtanke och alla kramar
jag fått efter mitt förra inlägg!
De värmde så gott
och lyste upp 
mitt dystra sinne
<3
❤️
De ord som kommit till mig från er tar jag till mig. Jag känner att de är som trappsteg i en trappa som går "uppåt".

Vila är ett första steg. "Alla goda tankar som du delat, ger nu ringar på vattnet, medan båten lägger sig i hamn en stund ." Skrev en vän <3

Leta ljus är nästa steg. "Ett livsuppehållande måste", som en annan vän skrev. Mörkret är inte för evigt. 

Jag KAN hitta vägen ut igen...Viktig insikt på tredje steget. <3

"Lyft blicken från den mörka marken och glid in i det vackra i den högre blickpunkten" Kärleksfullt råd från kärleksfull källa. På det fjärde steget.

På femte steget: Insikten om att "allt som inte är kärlek är rädsla och därmed ett rop på kärlek." Ett citat från en fin vän i en fin Fb-grupp.

OSV...



Jag tar med mig alla kramar och helande änglaglitter på klättringen uppför :-) 

Tack för att Ni är med mig! <3 ❤️











Kommentera inlägget här :