Problem?

publicerat i Allmänt;
Jag är inte vän med vinden som viner utanför knuten...min kropp protesterar via värk och trötthet...
Det är ett problem som jag måste lösa på mitt sätt...hitta lindring....

Ett problem som löst sig är stoppet i vårt avlopp. I alla fall för nu. Mannen som kommer och fixar berättar att han varit i varenda lägenhet i huset och fixat avlopp. Vi har varit förskonade, tills nu. Fick tips om hur man kan förebygga. ;-)

Världen är full av problem. Varför tar sig vissa tid att skapa nya? Som han som
 skrivit insändare i olika tidningar om att yoga är farligt? Det kan sluta med att man blir hindu...;-)
Hi hi...lite yoga på det kanske?


Hittat på Facebook. För mig sanna ord. :)
Men för att lyssna på den inre rösten behövs lugn och ro. 
Vid beslut, gå en sväng runt huset, brukar min man råda. Ett bra tips! 

En vacker belöning efter regnrusket...:-)

I kväll är det fullmåne! 
Hoppas nu att värmen kommer!  Den utlovade ;-)

Sov gott!
❤️




 



Kommentera inlägget här :