"Det behöver jag inte..."

publicerat i Allmänt;
Fredagen den 13:e Mars välkomnade släkten en ny liten människa till världen. Min syster fick sitt tredje barnbarn. En tjej :-) Grattis till alla "inblandade". 
Det är ett mirakel varje gång det sker. En ny själ har landat på jorden.  Sååå välkommen <3

Vår!
Igår stod vår hund ute på gården i torpet och skällde på sig själv ;-) Han gör så ibland. Hans skall ekar där mellan träden och då måste han ju fortsätta skälla för den där "andra" svarar ju hela tiden ;-)
Nere vid sjön. En selfie eller kanske en "skuggfie"??? ;-)

Där uppe i gamla huset är min ateljé. Den och jag väntar på att det ska bli varmt nog för att kunna vara där och skapa. ;-) Snart....

På tal om att skapa så har jag idag varit på konstutställning. Vedic Art. Härligt och kreativt. Möttes av en kram från min blivande lärare :-) Det kändes mysigt.
Fick provsmaka lite raw food också. Gott! Riktigt gott! :-)

Nu är hunden och jag ensamma igen. Det är hockey på Gavlerinken...
Själv tänker jag se Melodifestivalen ikväll. Krypa upp i soffan och smaska på något gott. Och det skulle förvåna mig mycket om inte Måns vinner..,,;-)

Skönt att vara ensam ibland. Stunder att meditera. Filosofera. Smälta intryck.
Sant...(foto från Fb)

Det är spännande och lite oroligt i den politiska världen just nu. Det är som om vissa saker ställs på sin spets. "Pengar eller mänskliga rättigheter"? Det är att hårdra det kanske men i botten är det ju det som det handlar om...vad är viktigast? Och hur uppnår vi bäst ett gott resultat? 
Jag har inga svar men jag har mina tankar och åsikter. :-)


Fascinerande...och sant ;-)

Till sist, den här stämmer på mig. Kanske på dig ;-)?


Kram!
❤️



Kommentera inlägget här :