Till mina söner

publicerat i Allmänt;
Till mina söner
Det finns ingenting som jag är så stolt över som er två
Jag fick äran att bära er och föda er
Tillsammans med er far fick jag äran
att uppfostra och älska er
Ni är så fina
Självständiga, ifrågasättande, kloka, varma vuxna män
Att vi har olika åsikter om en hel del, det är bra
Det viktigaste jag ville ge er är insikten om alla människors lika värde
Jag tror jag lyckades där ;-)
Min kärlek har ni för alltid
❤️
Morsdagsbuketten från sönerna. Så vacker! Minst lika glad som jag blev över den blev jag över ett Gåvobevis från UNICEF. ❤️

Nu har barn, barnbarn och bonusbarnbarn åkt hem. Så tyst och tomt det blev! Vi avslutade vår gemensamma helg med ett besök på Järnvägsmuseet här i stan. Så lyckat och det gav absolut mersmak. Det var ca 20 år sedan maken, sonen och jag var där senast så det fanns mycket nytt och spännande att se på. Riktiga tåg att få gå in och titta i, modelltåg, Briotåg, Legotåg och en massa annat. Rekommenderas! 
Briotåg
En hel Legostad

Ett flygande fordon. :-) Människans längtan efter att kunna flyga. Det var så här det började.
Hm...?;-)

Jag undrar när jag kommer att få se en pigg hund igen...han är totalt slut efter helgens besök ;-) Tror han gått i ide för ett tag :-)

Idag tänker jag på alla mammor av alla de slag. På alla ofrivilligt barnlösa. På alla frivilligt barnlösa. Det är inte förunnat alla att kunna få barn. En del väljer att inte få barn. Alla är värda vår fulla respekt!

Ljus och Kärlek
❤️










Kommentera inlägget här :