Vårens änglar

publicerat i Allmänt;
"Det var i maj när göken gol..."

Vilken dag! När jag öppnade ytterdörren i morse möttes jag av solsken, värme, grönska, fågelkvitter...underbart!!!

Och göken den gol :-)

Jag älskar den skira grönskan. Just Nu är det som Vackrast tycker jag! 
Och visst är änglarna där också, i den skira grönskan :-)

Den här lilla söta ängeln satt i gräset vid en släktgrav på Gotland <3

Vi närmar oss Pingst. Hänryckningens tid...


Vid sjön i morse. Så stilla och klart.

Strax innan det föll några droppar regn...Jag anar en "ängel" däruppe på himlen. Solen är huvudet och molnet är klänningen och så vingarna bakom ;-) Jag vet, jag har en livlig fantasi. Tack och lov för den! ;-) Den berikar mitt liv <3

Ikväll då: "We are the heroes of our time"! Heja Måns!!!

Vi är alla vardagshjältar! Så det så!
❤️



Kommentera inlägget här :