Vänteläge

publicerat i Allmänt;
Att se en lycklig Lars Winnerbäck var min TV-kvälls stora ögonblick igår kväll. ;-) Tänk vad kärleken kan förändra <3

Ikväll startar två favoritprogram: "Så mycket bättre" och "Downton Abbey"! Ser väl det första och det andra på Play när maken kommer hem från hockeyn. 
Ja, jag är hockeyänka ikväll och hunden har redan lagt sig i "vänteläge" ;-)
Staffliet står framme...började måla igen igår...kanske blir det lite ikväll också...

Frost i markerna på morgnarna nu. Vackert!

Vi går på promenad
Solen värmer gott
Det prasslar i löven
Marken är krispig
Himlen är ljuvligt blå
Löven flyter på vattnet
Luften är hög
Andas in
Andas ut
Allt är Här
Allt är Nu
17 okt 2015






Jag antar att ni alla har läst polisens berättelse om tiggaren som skänkte sin nyinköpta påse med frukt till nyanlända flyktingbarn? Det är en sån historia som somliga kallar "snyfthistoria", andra blir varm om hjärtat av. Vi har ett val. Jag vet vad jag väljer. <3
Godhet finns! :-)

Ljus och Kärlek
❤️

Kommentera inlägget här :