Stanna en stund nu

publicerat i Allmänt;

Tack sommaren att du ville komma tillbaka till oss. Stanna ett tag nu, låt oss njuta lite till. :-)
Jag njuter lyxliv idag. I alla fall så tycker jag att det är lyx att gå barfota ut på gräsmattan, i morgonrocken, och plocka svarta vinbär till frukostyoghurten. Som sen äts ute på torptrappan. I solens sken.

Och att kunna sitta på bryggan tillsammans med hund och mitt livs stora kärlek och lyssna till vattnet som kluckar mot båtarna. Stilla. Meditativt. Jag är rik! Jag lever lyxliv! :-)

Vi har packat och städat och från och till njutit av sommardagen.

Tre färger på Stockrosorna! Det är lycka :-)

Trummat har jag gjort också. För kraft och kärlek till alla. Men också för en speciell vän som idag kom med ett positivt meddelande. :-)

Älskade trumma

Efter gårdagens äventyr kom det slutliga beslutet. Nu fanns det ingen återvändo längre. Älskade skor! Tack för allt! Och adjö! ;-) Älsklingsskorna har gjort sitt...suck ;-))

Adios!

Nu är det kväll. Tvättmaskinen jobbar. Och vi har jobbat några timmar i företagslokalen. Trött. Men måste påbörja packningen. Men varför klaga? Det är ju faktiskt också lyx, det där med att ha möjlighet att resa...:-)

Hunden har hittat sin godisboll och far runt med den i lägenheten. Det hörs. Så nu vet grannarna att vi är hemma. :-)

NAMASTE
❤️

Kommentera inlägget här :