Yoga, frissan, packning

publicerat i Allmänt;

"Flödet kunde inte uppdateras"
"Du verkar inte ha kontakt med något nätverk"
Suck...Ja, ja...shit happens...och livet går vidare ändå...;-))

Tillbaka på yogamattan. Så skönt. Möttes av stora kramen från min fina lärare. Hur mysigt var inte det? Kroppen minns. Sinnet minns. Det går allt snabbare att koppla av och koppla från. Spänningar släpper. Det pulserar i kroppen. Allt är här och nu.



Aldrig provat yoga? Gör det! ;-)

Hinner precis få i mig mat innan det är dags att rusa till frissan. Kopplar av igen. Så skönt att bli "ompysslad". Blir klippt och får fin färg i håret. Vi pratar frissan och jag. Om allt mellan himmel och jord. Emellanåt hinner jag bläddra igenom senaste skvallret. :-)

Hem och tvätta det jag inte hann igår. Tröttheten kommer smygande. Måste vila lite. Och packa. Vi åker i ottan i morgon...

Bord är bokat på restaurang i morgon kväll. På lördagkväll är vi bortbjudna på kräftskiva. Jippiii!

Längtar till ön i mitt hjärta! <3

För övrigt så går mina tankar till vackra Italien. Till alla offer i jordbävningen...och till alla andra offer i världen. Med offer menar jag döda, skadade och deras anhöriga. Så svårt att förstå och ta in allt hemskt som händer. Det är väl kanske inte meningen att man ska förstå allt heller...

Långt därborta anar man en bit av regnbågen :-)

Gävle Yogaskola

Så här vackert är det där jag tränar yoga :-)

Ljus och kraft och glädje önskar jag dig. Ta vara på din stund på jorden.
NAMASTE
❤️

Kommentera inlägget här :