Gosig farmor ;-)

publicerat i Allmänt;

15 december.

På bilden: omtanke hjärtan. Ge kärlek - få kärlek. Min fina vän Ulrika Fagernäs skapade hjärtan. Just dessa två ska jag ge bort till några som behöver speciell omtanke. <3


Min dag är fylld med en alldeles särskild underbar form av kärlek. Ett barnbarns kärlek. <3

Att få höra ord som: "jag tycker om farmor" och "farmor är gosig"...åh, det är som om hjärtat nästan kokar över av värme. <3

Direkt när hon kommer öppnar hon "leklådan" och kollar förtjust igenom innehållet. Då och då dyker det upp något nytt...;-)
Att dessutom få en alldeles egen kudde med Elsa på..."gosigt"...Izabelle var gladare i verkligheten än vad hon ser ut på bilden. ;-)

"Elsa" ur filmen Frost, är den stora favoriten just nu. :-) 


När mina söner var små var det "Turtles", "Lejonkungen", "Robin Hood"...m fl som var favoriterna.

Har kollat väderprognosen fram t o m den 24 december...enligt den blir det inte någon vit jul här i min vrå av världen. Men man vet aldrig, det kan förändras snabbt, de där prognoserna...;-) 

Kände ni av fullmånen i natt? Jag sov ovanligt lugnt faktiskt, men med märkliga drömmar ;-)

I går kväll

Ljus och Frid

❤️

Kommentera inlägget här :