Ingrid

publicerat i Allmänt;
På promenad. Äntligen har blåsten stillat sig.

Det blev en sen kväll igår. Hann bli natt innan vi la oss. Det är inte så ofta vi är på samma plats hela familjeföretaget så det är bäst att passa på att jobba med gemensamma uppgifter när vi träffas! :-)

Mamma och jag såg filmen "Jag är Ingrid". Filmen om Ingrid Bergman. Väldigt intressant att få följa hennes liv genom hennes egna ord och egna bilder. En vacker kvinna som var modig nog att följa sin väg och sina drömmar. 



Mina vackra tulpaner <3

"Att åldras är som att bestiga ett berg. Man blir lite andfådd men får mycket bättre utsikt"

❤️

"Success is getting what  you want. 
Happines is wanting what you get"
❤️

Ingrid Bergman

"Jag begär ingenting men jag vill ha allt
❤️



"Happiness is good health and bad memory"
❤️

"I regret the things I did'nt do, not what I did"
❤️

"One is never too old for romance"
❤️


När solen gick ner över stan :-)

Frid och allt gott!

❤️


Foto från Facebook

Kommentera inlägget här :