Fullmåne

publicerat i Allmänt;
Tillbaka i stan. Konstaterar att här är mer vår men det innebär också att det är blötare och smutsigare. Hunden blir smutsbrun bara av att ta ett steg ut på asfalten. Det går ju an för en tid bara det inte blir vinter igen ;-) Ån är isfri och det känns härligt. 
Jobbar några timmar på eftermiddagen och sen hem och vila. 

Fullmåne (Snömåne) i natt. Tog dessa månbilder igår kväll. Det var sånt vackert ljus. 

Ikväll ser jag på "Sofies Änglar". Det är alltid gripande och meningsfullt. 

I morgon kommer Izabelle igen och stannar några dagar. <3

Det händer så mycket konstigt i världen nu, inte minst i Sverige. Så har det väl alltid varit men efter de rubriker Liberal Ungdom skapade igår, angående det galna jag inte ens vill skriva, så undrar man ju hur det står till i huvudet på en del folk??? 

Jag vänder mig bort från dessa vansinnesrubriker och flyr in i funderingar på om jag ska rösta på vilken av sessorna som har snyggaste "mammakläder"? Sofia eller Victoria? Hi hi...skojar bara...;-))

Underbara Tage Danielsson <3

Om ca två veckor kommer det att finnas en liten Bowie i min närhet....en söt kille på fyra ben och med väldigt vassa små gaddar ;-)

Var rädd om Dig!!!
Ljus och Kärlek
❤️

Kommentera inlägget här :