Från hjärtat tacksam

publicerat i Allmänt;
Ett år äldre...
Så svårt att ta in, samtidigt ett "jaha", en sorts acceptans...det är som det är, go with the flow...
Livet är ju inte så tokigt i alla fall. Inte just nu. Inte just här. Jag har det väldigt bra. Jag är lyckligt lottad. Och mycket tacksam för det. :-) 
Världens härligaste selfie! ❤️;-)


Maken och jag börjar så smått spåna ett år framåt...vad hittar vi på då? ;-) Återkommer till det...;-)

Jag kan inte låta bli att gilla påven. Han är kul. Och han lever mer i nuet än tidigare påvar. Hans senaste uttalande angående Trump är sååå bra: "En person som bara tänker på att bygga murar, var de än är, istället för att bygga broar, är ingen kristen." :-)

Sen det där med preventivmedel...preventivmedel är bättre än abort, medger han och kan tänka sig att lätta på fördömandet av preventivmedel för kvinnor som riskerar att drabbas av zikavirus....men kom igen nu! Ta bort fördömandet helt!!! (Min åsikt)

Jag har valt att fira min födelsedag i lugn och ro i torpet. Känns så bra. Är tacksam för alla hälsningar via kort, Facebook, sms, messenger, telefon...och makens sång på morgonen. Och ja, Izabelles hälsning via FaceTime också förstås! <3

Prinsessbakelse är inte dumt. :-) Och en flaska skumpa på kylning :-)

Gåvobevis från sönerna (UNICEF) och två "maskiner" som gör mina fötter och naglar fina från maken mm. Jag känner mig sååå uppvaktad! :-)
Solen tittade fram lite. Tack för det! 

Nu njuter jag i brasans sken. Tack alla som grattat. Och ett speciellt tack ❤️ till min make som just nu lagar till en av mina favoriträtter. :-) 

Ha det gott!
NAMASTE
❤️



Kommentera inlägget här :