En del av lyckan

publicerat i Allmänt;
Söndag.
Idag väljer jag att fokusera på det positiva. 

Att min make säger: "du ser mycket piggare ut idag" :-)

Att solen skiner. Det gnistrar så vackert i snökristallerna. <3

Att regeringen meddelar att de tar till tuffare åtgärder mot sexövergrepp och näthat. ( Finns bra info om detta på Aftonbladet ) Heder åt regeringen som tar dessa problem på allvar! Lycka till!

Att jag från och med igår har vetskap om att något, för mig, väldigt spännande snart kommer att hända. "Snart" är inom en kort tid eller om ett år. Spelar ingen roll. Längtan och förväntan är en del av lyckan. Liksom tacksamheten. <3

Eftersom bloggen är min så passar jag på att göra lite reklam för en del av mitt företag:


Inför veckan vill jag säga:
:-)

Var rädd om Dig! Var rädd om de dina. Så länge vi har varann...❤️
Ljus och Kärlek
❤️

Kommentera inlägget här :