Pip i luftrören

publicerat i Allmänt;
Jag har pip i luftrören och i bröstet. Först förstod jag inte vad det var som lät. Men det fanns ju ingen annan i rummet så det måste ju vara....det kom inte utifrån, det kom inifrån mig! ;-)

Kallare nu. Klarare väder, lite sol. Tack för att det slutade snöa! Det räcker som det är nu! Vacker, vit vinter :-) 

Jag vänder ryggen till debatterna på nätet och massmedia. Min "röst" börjar tystna. 

Jag "flyr" in i en annan värld. Fiction. En bok. Där finns också problem som ska lösas men jag behöver bara flyta med. Författaren har redan lösningen ;-) 
Just nu är det Henning Mankells "Svenska Gummistövlar" som jag läser. Verkar lovande. Tror det var hans sista bok?


 

Har idag beställt en bok av en vän. Ser framemot den... 
Det är något speciellt med böcker :-) Och fina vänner <3

I morse hade en kär vän lagt upp denna bild på min tidslinje Fb:

En kramig hälsning ❤️ Gissa om jag blev glad av den! Vilken bra start på dagen :-)

Nu delar jag den med er: 
KRAM!!!
❤️
Och så är det dags för mig att vara "hockeyänka" igen och dags för hunden att inta vänteläge igen. ;-)

Allt gott!
❤️

Kommentera inlägget här :