Spännande lördag

publicerat i Allmänt;
Varje 30:e januari är det lika spännande: vem av mamma och mig ska hinna ringa först att gratulera på namnsdagen? I år hann mamma Gunhild först ;-) 
Och som vanligt har min fantastiska ingifta faster Gunhild kommit ihåg att skicka kort! :-)
Gunhild och Gunilla betyder: ("stridslysten) "sköldmö"...bara så att ni vet ;-)
En bra bild av mig...;-)

På förmiddagen gav vi oss ut på en spännande färd till Sandviken. Spännande för att en stor del av vägen bestod av total isgata...tack och lov är maken en lugn och erfaren förare!
Spännande var också teckningsutställningen vi besökte. Mest roligt var naturligtvis att träffa fina och duktiga konstnären Erik Hedin, prata med honom och beundra hans fina hundteckningar. 
"Vila x5" Hundarna alltså ;-) Trubbnosiga och spetsnosiga vovvar. 

Spännande är det också att nu sitta och testa de nyinköpta akrylpennorna. ;-) Har aldrig målat med såna förut!


Och dessutom är det en spännande match mellan Luleå och Brynäs på TV. Heja Brynäs! :-)

Att se på konst ger mig energi. Det gör mig gott. Och jag är glad och tacksam att maken gärna gör mig sällskap. 

Önskar er alla en riktigt fin lördagskväll!
Ljus och Kärlek
❤️

Kommentera inlägget här :