"Ser du bättre nu?"

publicerat i Allmänt;
-" Ser du bättre nu?"
- "Är den här tydligare?"
- " Vad ser du?"
Alla som varit på synundersökning hos optikern känner igen frågorna. ;-) Och vet att man ibland blir lite osäker..."hm...den förra var nog bättre...tror jag..." ;-) 

Och så då prova bågar...jag tycker alltid att jag inte passar i några alls...;-) Efter att ha provat sju stycken och uteslutit två bestämmer jag mig för ett par. Ingen idé att fortsätta, jag blir bara osäkrare och veligare ju fler jag provar...;-) När  sen de utvalda ligger på bordet framför mig ser jag att "jo, men, det där är jag" ;-))

Den nya flyktinglagen klubbades igenom. Alla får ha sin mening om detta, själv är jag besviken. :-(
Vi stänger dörrar nu...

Var tillbaka i arbetslokalen idag. Denna gång utan barnbarnet. Men hon har lämnat spår efter sig...;-)
En liten fot i kontorsstolen ;-)

Det har varit tryckande värme här hela dagen. Kändes som åskväder på gång men ännu hörs inget muller. Däremot tittar solen fram.
 
Fick syn på denna på FB idag: 


:-))

Ljus och Kärlek
❤️

Kommentera inlägget här :