Vandra vidare

publicerat i Allmänt;

Magiskt vackert på himlen igår. :-)

Dags för stan igen. Till frissan och till jobbet. Skönt att få frisyren och färgen fixad inför sommaren. Och alltid skönt att bli "ompysslad" av en trevlig och duktig frissa. <3

Det var ett sånt där "skönt-att-strosa-på-stan-väder"...men det får bli en annan gång. Älskar stan när det är lagom varmt, torghandeln, uteserveringar, folk från hela världen...:-)

Ut till skogen igen efter jobbet. Dags för väldigt gott mellanmål. 
Mums...och nyttigt och vackert rött :-)



Jag är så fascinerad över och samtidigt lite förbryllad över att en del Midsommarblomster är så ljusa? 

Jag såg på Nationaldagsfirandet från Skansen på TV igår. Blev helt tagen av Malena Ernman. När hon står där, vacker som en dag, och sjunger Den blomstertid nu kommer, med sin fantastiska stämma...Mycket annat var bra också fast jag har så svårt för den där "pompan och ståten". Men Richard Söderbergs "sverigebakelse" skulle jag gärna smaka. :-)

Gässen har fått söta ungar :-)


Det är verkligen dofternas tid nu. Något av det ljuvligaste är syrendoft, tycker jag. Vad tycker du? :-)

Visst är det tur att vi lever här och nu? ;-)


Så vandrar vi vidare. I morgon är det onsdag. :-)

Ljus och Kärlek
❤️





Kommentera inlägget här :