Vänskapsband

publicerat i Allmänt;

På jobbet. Utsikt från ett fönster. 

Lycka är att ha vänner. Lycka är att ha vänner som man bundit osynliga vänskapsband med. Vänner i med och motgång. Vänner som förstår utan så många förklarande ord. Vänner som är vackra inifrån och ut. Vänner som ger energi istället för att ta. 
En sån vän kom till mig på jobbet idag. Vi hade inte setts på länge. Vi år lunch och pratade. I samförstånd. Och skrattade. Så ljuvligt med en sån vän. <3
Fina presenter hade hon med sig också. Dubbel lycka :-)

Och tänk att solen sken från en blå himmel idag också och prognosen framöver ser inte alltför tokig ut! :-)

Ängeln på jobbet ;-)

Det här vädret ger mig energi märker jag. Det känns som om jag är nyvaken efter vintersömn ;-) Tänk så väl vi behöver dessa solstrålar! Idag kom jag på mig själv med att vissla t o m. Det gör jag aldrig annars av den enkla orsaken att jag inte kan vissla ;-) Luften försvinner genom min glugg mellan framtänderna. Typ ;-) Hi hi...men jag visslar ändå ;-)

Fyllt på färgtubslagret. Här ska målas!
Men först ringa mamma och höra hur hon mår. 

Vi får vara rädda om varandra. Så länge vi har varandra. 
I morgon går solen upp för Dig igen!
❤️
NAMASTE
❤️
❤️


Kommentera inlägget här :