Ekorre och barnbarn

publicerat i Allmänt;

Just nu går min energi åt till att vara med barnbarnet så det blir nog inga långa inlägg den närmaste tiden. Men inlägg blir det ;-)

Så vackra moln över sjön idag :-)

Visst blir det alltmer höst för varje dag men ändå känns det som om sommaren dröjer sig kvar. Det är skönt.

Sommar
Höst

Det känns fortfarande lite omtumlande efter healingen igår. Omtumlande men bra. :-) Lite fler pusselbitar på plats. Lite fler insikter.

I morgon är det dags för yoga igen. Det blir bra det.

Tänker på hur många av oss som är rädda för tystnaden. Andra tycker att den är skön och till och med livsnödvändig. Jag tillhör de senare. I tystnaden kommer jag till ro. Hjärnan får vila. Öronen får vila. Meditera. Eller bara lyssna på "the sound of silence" :-)

Nu tänker jag "bryta tystnaden" för att istället skriva om "pratet" ;-) Vårt nu snart treåriga underbara barnbarn pratar nu på i en väldig fart. Farmor och farfar har lite svårt att hänga med ibland så vi svarar nog fel då och då... Kanske behöver vi en tolk? Hi hi...det ska nog gå bra ändå! :-)

Ekorren är tillbaka. Lekte "tittut" med mig när jag försökte plåta. Det här blev resultatet. ;-) Tja, bättre än inget...:-)

Nu blåser det igen, men solen är framme.
Kom ihåg att Du är värdefull och att det är för Dig solen går upp i morgon igen!
❤️

Kommentera inlägget här :