Kicki x 2!!

publicerat i Allmänt;

Ni som läst min blogg tidigare vet att när barnbarnet är på besök innebär det också att en viss busig kanin är medföljare. ;-) Kicki heter kaninen. Den är lite svår att hålla reda på...den har en förmåga att försvinna och gömma sig på de mest märkliga ställen...;-)
Denna gång blir det dubbelt upp! För tro det eller ej: det finns två Kicki!!! Och båda finns med denna gång...oj, oj, oj...;-))

I bilen har vi dock lyckats "sätta dem på plats"...än så länge...;-)

Skönt att ha varit på yoga igen :-) Det kan kännas lite motigt innan om man som jag, vaknade med huvudvärk och "förkylningskänsla", men man ångrar sig aldrig! :-) Att man tog sig dit menar jag :-)

Himlen var så fantastiskt vacker igår kväll. Det blåste kraftigt och molnen seglade snabbt förbi. Och vilka färger!

Och vilken fin dag det blev idag! Sensommardag. Sol, blå himmel och värme. :-) Och äntligen börjar Kärleksörten skifta i rött.

Innan "fibromyalgitröttheten" tar över mig helt vill jag dela dessa mycket gamla men likafullt aktuella ord. Apropå att skolorna börjat igen:

Och så vill jag dela denna. Vi behöver alla stöd här i livet. Någon att luta sig mot. Eller hur? :-)

Hoppas att du har någon/några stöttepelare att luta dig emot. Jag har flera stycken och det är jag väldigt tacksam för! <3

Allt gott önskar jag dig inför kväll, natt och morgondag!
NAMASTE
❤️

Kommentera inlägget här :