Det kommer andra dagar

publicerat i Allmänt;

Igår kom hen. Trippade omkring på gården och visade upp sig. "Jag är här nu!" Vipp vipp på stjärten. 
Det är samma känsla av glädje varje år när Sädesärlan dyker upp! :-) 

Ekorren visar upp sina gymnastiska färdigheter när hen försöker nå och få ut frön ur fågelmatarna. En söt filur men ibland blir man lite sur. Hen lyfter på taket på fågelmataren och har skrapat sönder ett av hålen...aj,aj,aj...fy,fy,fy! 

Idag är det åter en sån där dag som inte blev som den var planerad. Som det blir ibland när man har fibromyalgi...
Det kommer andra dagar. 



För precis ett år sedan. Tofta strand. Gotland. Ser lite kallt ut...men sol :-)

Jag såg på "Räddad av änglar" på 7:an i går kväll. Ett fantastiskt fint program som jag varmt rekommenderar. Änglar finns <3


Efter att ha läst insändare, artiklar, inlägg, nyheter, kommentarer...i flödet...om fotbojor, förvar, nazister, hat, främlingsfientlighet, omänskliga utvisningar, terrorhot, krigshot, motsättningar, egoism...så känner jag bara: vad håller vi på med i Sverige? 

Jag förstår inte varför så många väljer Enfald framför Mångfald???


Längtar efter sol och värme ...

I kväll är det hockey igen då...spännande...


Ljus och Kärlek
❤️

Kommentera inlägget här :