Några ord om dagen

publicerat i Allmänt;

Några ord om dagen. Lite varmare kändes det idag när vi åkte in till stan. Yoga och jobb stod på schemat. Skönt med yogan. Önskar att alla människor fick/tog sig chansen att pröva på yoga. Det känns så bra för både kropp och själ. :-) 


Maken och jag förbereder att åka iväg med ett lass möbler och annat till flyktingfamiljer som inget har. Det känns bra att kunna göra "något" för dem. Det är en av mina systrar som samordnar det här, helt ideellt och jag lovar att hon har väldigt mycket att göra. En eldsjäl är hon! 

Ikväll tänker jag se "När livet vänder". Alltid lika gripande. Därefter börjar ett nytt program på 7:an om Änglavakt med Birkan Tore. Ska bli intressant. Inte ofta det är program om änglar inte! :-) 


I övrigt hänger jag med lite så där i nyhetsflödet. Tar micropausar ibland när det blir för mycket...

Andas.
Andas in.
Andas ut.

NAMASTE 
❤️

Kommentera inlägget här :