I morgon är jag stark

publicerat i Allmänt;

I morgon är jag stark
Inte idag
I morgon orkar jag
Inte idag

I morgon är jag pigg
Idag i ett vakuum

Bäddar sängen
Tar en liten promenad

Lägger mig igen
Orken tog slut

Tråkigt inlägg idag
I morgon blir det bättre
Tror jag...

Men, jag vill ändå dela med mig av något intressant: 64.000 är siffran på det årliga invandringstillskottet, människor i arbetsför ålder som Sverige behöver under en lång tid...meddelar AF:s generaldirektör M Sjöberg. Det föds för få för att vi ska klara oss utan invandringen. Arbetskraftsbristen kommer att hålla ner tillväxten. Källa: SVT nyheter. 

Och vi som utvisar unga människor till döden...det finns ju ingen rim och reson i det alls! :-(

I Finland hyllar man nu hjälten, svenske Hassan Zubier som själv blev knivhuggen när han försökte rädda den kvinna som dog i hans armar. Vid det hemska dådet i Åbo. Han tycker inte själv att han är en hjälte. "Jag var en medmänniska", säger han. Ja, vi behöver medmänniskor, inte "motmänniskor" som skriker kränkande ord till flyktingar! 

Hurra för alla som idag demonstrerar mot den svenska förlossningsvården! En nedprioriterad kvinnofråga...

Maken grillar. Det doftar gott. 

I morgon är jag stark.

Kärleksljus och medmänsklighet och allt gott inför kommande vecka!
❤️

<3

Kommentera inlägget här :