Utställning: NÄR LEK BLIR KONST :-)

publicerat i Allmänt;

Varmt välkommen till min och Izabelles utställning: "NÄR LEK BLIR KONST"

Av vanlig play-doh-lera har vi under lek skapat dessa:


<3 <3 <3 <3


Efter regn kommer solsken. Det blev inte en fullt så regnig söndag som utlovats. :-)
Vi åkte till stan. På jobb och ärenden. Vattnat blommorna. Och kollat vilka leksaker som var kvar i lägenheten. :-) 

Just nu tryter mina krafter rejält. Men jag kämpar på så gott jag kan. 

Några som verkligen kämpar är de unga som sittstrejkar för amnesti runt om i landet. Beundrar dem, att de lyckas hålla sig lugna trots trakasserier från rasister. 

Nu ska jag och Izabelle skapa i lera innan det är sovdags för den unga damen. Den äldre damen håller väl sig uppe lite längre. ;-) Eller så somnar hon också efter godnattsagan. 

Önskar Dig en fin vecka!

Kärleksljus och Hoppfullheter
❤️

Kommentera inlägget här :