Lugnet inom mig

publicerat i Allmänt;
22 december

(null)

Dagens änglaord 

Nära är vi
Fast du inte ser oss
Nära dig
Av kärlek
Då och nu
Och alltid
Be oss
Om hjälp
Om stöd
Om svar
Om tröst 
Om skydd
Vi vill att du ska le
Av inre lycka
Kom
Ta våra händer
Så går vi
Din stig
Är vår stig

Änglarna
<3

Och så då "dagens Maria". Tycker att den här är lite häftig: 
(null)
El Greco 1541 - 1614. "Madonnan med barnet samt S:ta Martina och S:ta Agnes". :-)

Så är den längsta natten över. Den ljusnande framtid är vår :-)

Jag borde sätta fart och göra allt det där som bör och måste göras och som jag stressat upp mig för...men nu inträffar det märkliga...jag känner mig plötsligt så lugn...känslan av "snart" infinner sig, ta det lugnt en stund till...fick healing igår kväll och den mjuka, varma, lugna känslan bor kvar i mig...en stund till....Fick något väldigt fint och betydelsefullt med posten igår. Ett paket som kom i tid! Tack Postnord för det. ;-) Innehållet handlar om mig, min själ. Kan låta "flummigt" kanske men för mig är det något oerhört kärleksfullt och betydelsefullt. Och samtidigt något som behöver landa och manifesteras i mig.  Det får ta sin tid. Kanske är det först efter helgerna som detta kommer ske. <3

Så nu: tar jag med mig lugnet inom mig och sätter fart med det praktiska. Herregud, i morgon kommer svärmor...och sen kommer barnbarn...och söner...och mamma...Tjoho! Dammsugaren står redo att användas! :-)
Tur att maken fixar skinkan...och en massa annat! <3

Andas! 
Massor med KÄRLEKSLJUS 
❤️

Taggar: #healing#lugnet#sättafart#;

Kommentera inlägget här :