Trasig och med åldersnoja ;-)

publicerat i Allmänt;

Det blev en "sån där" dag...Det har ju varit på G ett tag. Därför har jag kämpat på de dagar jag haft kraften. Men, det straffar sig alltid. :-(

Nåväl...snart åker vi till Gotland och firar min födelsedag. Siffran struntar vi i, tycker jag. Brukar inte ha åldersnoja men denna gång...hm...

Men om jag tänker på vänner som redan uppnått denna ålder eller uppnår denna i år så är det ju inte så "farligt";-))
Jag vet..."man är inte äldre än...osv" ;-) 

Jodå, jag tänker äta "delicious food" även i fortsättningen. Men jag kommer att delvis lägga om kost. Pröva mig fram. Kanske hjälper mot värken och ger mer energi! Det är min födelsedagspresent till mig själv och jag tänker göra det på mitt sätt. Men med kunskaper ur boken "Medial läkning".

Nu har jag skrivit om detta här så nu får jag verkligen skärpa till mig! :-) 
Dock först efter Gotlandsresan. Vill "festa" på ön utan pekpinnar. ;-) 

Inte "min bästa dag" idag. Kan ändå inte låta bli att skratta åt mig själv. Jag tänkte att nu får jag vila i lugn och ro...tills det plötsligt började "brumma" från en stor maskin utanför och en "gubbe" i en lift dyker upp på tredje våningen! ;-)) Fasaden på våra hus här behöver fixas till...
Men i övrigt har det varit lugnt ;-) 

Fniss...men så där kan vi väl alla känna ibland, av olika anledningar :-)

Och nu. Till minne:

Jag kommer att sakna honom. Hans Rosling. Vi behövde ju dig så mycket nu! Vi som tror på fakta och som vill få mer kunskaper om verkligheten, om sanningen...Du fattas oss! Vila i frid. Och tack för allt du gav oss. <3

Sorgligt...

Hoppas att solen lyst på Dig idag. I morgon är en ny dag. 
Frid och allt gott!
❤️

Kommentera inlägget här :