En härlig dag i juli

publicerat i Allmänt;
Min svägerskas fina rabatt

Först vill jag bara säga att Löfven steg i min aktning när han meddelade sina beslut idag. En i mina ögon klokt beslut för att undvika regeringskris. Sen återstår det att se hur de nya ministrarna är. 



Anton sköldpadda :-)

Vilken fantastisk fin dag det blev för oss idag. Efter frukost åkte jag, maken och Izabelle till släkten i Västmanland. Där Izabelle fick leka med sin syssling från England. Det gick bra, trots olika språk. :-)

Bad i pool, rita teckningar, äta god mat, åka rutchkana, klappa sköldpaddan Anton, plocka hallon...kan det bli så mycket mysigare för en 3 1/2-åring? En sommardag i juli. :-)

Vi tittade på ödlan också. Men vi klappade inte den ;-)

Nu är vi på hemväg. Lite trötta efter en härlig dag. Somnar nog ovaggade allihop i kväll. ;-)


Efter "tandborsta" :-) Ett praktiskt ord som Izabelle lärt mig. :-) 


Teckningar från sysslingarna upptejpade på en dörr.

Kärleksljus 

❤️

Kommentera inlägget här :