Inga ursäkter, sommaren!

publicerat i Allmänt;
Den vackra presentrosen <3

Nej, sommaren, nu finns snart inga ursäkter längre. I maj ursäktade vi dig med att det "ju egentligen fortfarande bara var vår"...nu i juni har vi ursäktat de kalla vindarna, regnet och gråa molnen med att "ja,ja, det är ju bara juni än"...
Men
nu börjar det bli liiiite tröttsamt med småskvättandet varierat med skyfall...
Och kalla kvällar...

Så! Nu har jag gnällt på vädret vars makter jag inte rår på. Alltså fullständigt onödigt. ;-) 

I övrigt så är det väl bra här i skogen. Yngste sonen är på besök och hjälper oss att äta upp maten som blev över...

Han ville ut och springa så mamma, jag och hunden tog oss en promenad för att möta upp honom längs vägen. Först fick jag "dra hund" som var ovillig att gå eftersom husse inte var med. Sen på hemvägen när sonen sprungit förbi oss fick jag "flyga som en vante" efter hunden som ville springa ikapp ;-))

Nu ska här jobbas. Med företaget. Så nu avslutar jag för idag.

Kärleksljus
❤️

Kommentera inlägget här :