Kärlek och Glädje <3

publicerat i Allmänt;

Kärlek och Glädje. Det är känslan som bor i kvar i mig efter gårdagens firande. Och stooor Tacksamhet.


Det blev uppehåll nästan hela tiden. Vilket mirakel ;-) 
Många valde att sitta utomhus. Härligt. 

Fantastiska gåvor fick vi och framförallt så mycket kramar. 

Flera generationer var vi. 
Barnen fick snabbt kontakt och lekte kurragömma på gården. Ungar är härliga! 

Ungdomar som "nyss" var barn fick stå ut med oss äldres tjatande om "hur stora de blivit" ;-) Sånt där som man själv inte uppskattade och "som man aldrig skulle säga" det hoppar numera ut ur munnen innan man hinner tänka....

Mycket prat och många skratt. Återseende efter flera år. Jag har sagt det förr och jag säger det igen: jag har världens bästa släkt och vänner!! <3

Idag har vi plockat och städat. Och tagit oss en närmare titt på våra fantastiska presenter. Sååå tacksam. <3




Foto: Kerstin B

Trött är bara förnamnet idag... ;-) Tur att mamma är här och hjälper till med disk och annat. I morse satt vi ute i solskenet och åt frukost. Mest pratar vi släkt. Det blir ju så med en släktforskare i familjen :-) 




Idag är jag trött... ;-)
Kan man bli annat än glad när man ser denna? :-)

Jag är fortfarande uppfylld av allt härligt från igår. 


Hoppas att Du haft en fin midsommar. 


Kärleksljus och Hoppfullheter

❤️

Kommentera inlägget här :